Friday

Friday – Review

Dzień dobry, dzień dobry.

Dziś piątek, więc totalna swoboda w wyborze tematu.

Chciałam podsumować 3 dni, które już za nami. W ramach powtórki przygotowałam dla Was zeszyt ćwiczeń obejmujący zagadnienia poruszone przeze mnie w poniedziałek, środę oraz czwartek.

Workbook 1 A-Ant

Dodatkowo, chciałabym poznać Was i Wasze dzieci lepiej.

Postanowiłam zacząć od małej ankiety, dzięki której będę wiedziała w jakim wieku są dzieci rodziców nas odwiedzających. Pozwoli mi to lepiej przygotowywać lekcje.

Mama Małej Mrówki pyta (w pantofelkach z pomponikami of course): 😉

Leave a Reply

