Wednesday

Wednesday – First words

Hej 🙂

Dzisiaj chciałam pokazać Wam pomoc dydaktyczną, którą mamy od niedawna – są to drewniane deseczki z obrazkami, wyciętymi słowami oraz kolorowymi literkami. Zadaniem dziecka jest dopasowanie literek do poszczególnych słów. My zaczęłyśmy od nauki i powtarzania słówek. Po jakimś czasie dodaliśmy literki. Dziecko zaczyna poznawać pisownię najprostszych słów. Możemy też segregować poszczególne litery i zaznajamiać dziecko z ich brzmieniem. Zaletą tej układanki jest piękne i niebanalne wykonanie – takie surowe i po prostu niezwykle zwykłe. Moim skromnym zdaniem powinny być jednak wielkie litery. Mała Mrówka miała problemy z rozpoznaniem małych liter.

Jakie jest Wasze zdanie?

P1160046 P1160047 P1160048 P1160050 P1160052

P.S. Zaczęłam poprawiać wszystkie ilustracje i ogólny wygląd moich materiałów. Jakość wydruku była bardzo słaba. W najbliższym czasie zastąpię dostępne jeszcze materiały poprawionymi wersjami.

Chciałam Wam pokazać nowe flashcards:

Ant flashcard

Balloon flashcard

Cat flashcard

Jak będziecie drukować, będę wdzięczna za opinie na temat jakości ilustracji – czy nie za jasne . Dziękuję!

6 thoughts on “Wednesday – First words

  1. Fajny pomysł z tymi deseczkami chociaż moja KoCórka jeszcze nie przejawia zainteresowania literkami 😉
    A ilustracje mi się dobrze drukują.

  2. Cześć 🙂
    @Skursia i Agusiek – Układanka marki Mellisa&Doug. Kupiłyśmy w sklepie zabawkowym. Myślę, że bez problemu znajdziecie w jakimś sklepie internetowym.
    @Sara – Dziękuję za informację 🙂

    Proszę jeszcze poczekać z drukowaniem wszystkich dostępnych materiałów – tak jak pisałam – będą poprawione wersje. Myślę, że się wyrobię do końca tygodnia.

  3. Fajne! Ale literki faktycznie, lepiej jakby były drukowane. Ja jeszcze nic nie drukuję bo drukarki nie mam 😉 Czekam aż pojadę na weekend do rodziców 🙂
    Do Nas za to Fiszki dziś dotarł 🙂 Fajna sprawa, tylko jedyne co mi się nie podoba, to brak cyfr do 10… Zakończyli na 6 :/

  4. @Magda – Koniecznie wydrukuj w weekend 🙂 Możesz nam podesłać efekt Waszych działań 😉 Co do fiszek to rzeczywiście tak jest – my też mamy jedne i cyferki też mamy do 6 😉

Leave a Reply

