Saturday

Saturday – Meet the gecko

Hello.

Pamiętacie poniedziałkową lekcję? Razem z zaprzyjaźnionym blogiem zaprosiłam Was do Tajlandii. Poznałyśmy pewnego bardzo miłego mieszkańca tego kraju – gekona. Mieliście szansę obejrzenia zdjęć samej Tajlandii oraz, oczywiście, gekona. Pomyślałam jednak, że zdjęcia nie oddają do końca uroku tego zwierzątka. Dlatego chciałam Wam zaproponować obejrzenie krótkiego filmiku o gekonie. Filmik oczywiście po angielsku, ale nie przejmujcie się faktem, że dziecko może nie zrozumieć. Celem tego filmiku nie jest pełne zrozumienie tekstu. Naszym celem jest zapoznanie dzieci z gekonem, angielski jest tu tylko tłem. Oczywiście tłem bardzo ważnym, ale nie najważniejszym. Dzięki kontekstowi dziecko rozumie sens. Rozumie generalny przekaz. Poniższy filmik możemy oczywiście połączyć z lekcją poniedziałkową. I podkreślam jeszcze raz – dziecko nie będzie rozumiało wszystkiego i uwierzcie – nie szkodzi. Przynajmniej na razie 😉

Źródło: Youtube

Leave a Reply

