Wednesday

Wednesday – Pakiety Bliżej Przedszkola

Witajcie.

Oj tak, tak. Z każdym dniem bliżej przedszkola. Wczoraj byłam na swoim pierwszym zebraniu z rodzicami w przedszkolu, do którego Mała Mrówka będzie uczęszczała od września. Wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, więc jestem dobrej myśli.

Wracając jednak do tematu dzisiejszego dnia. Rodzice często pytają mnie jakie pomoce do nauki języka angielskiego warto kupić. Szukają po księgarniach językowych zwracając uwagę głównie na anglojęzyczne wydania, które są bardzo drogie. Radzę im szukać również na półkach z polskimi książeczkami czy pomocami dydaktycznymi. Jak już wielokrotnie pisałam, czasami bez problemu możemy wykorzystać polskie publikacje do nauki angielskiego. Jest tak np. w przypadku wizualnych pomocy dydaktycznych. Trudno jednak znaleźć pakiet, który byłby dosyć spory, poruszałby różne tematy, a w dodatku byłby przystępny cenowo. W ostatnim czasie rozglądałam się za obrazkami i uwierzcie, miałam problem. Oferowano mi obrazki pogrupowane tematycznie – osobno np. kolory, osobno np. przedmioty codziennego użytku i osobno np. zwierzątka. Pomyślałam jednak, że chciałabym mieć jeden duży pakiet z pomocami na różny temat; taki, który mógłby mnie również zainspirować do pracy i do wyboru tematyki zajęć. Bardzo długo szukałam, aż w końcu natrafiłam na pakiet z 80 kolorowymi kartami z ilustracjami. Co najważniejsze, na różne tematy. Jeden temat obejmuje od dwóch do więcej kart.

Wspomniany pakiet można kupić razem z magazynem “Bliżej Przedszkola”. Każdy zestaw kart odpowiada scenariuszom zajęć, które możemy znaleźć w magazynie. Ja jednak, z racji użycia ilustracji, nie korzystam ze scenariuszy zajęć, a używam ich do swoich samodzielnie przygotowanych zajęć, które prowadzę w przedszkolu lub podczas zabaw z Małą Mrówką. Na marginesie dodam, że osoby pracujące w przedszkolach na pewno przyznają, że magazyn wraz z pakietem pomocy dydaktycznych to nieodzowna pomoc i inspiracja do pracy z dziećmi.

Zerknijcie proszę na mój pierwszy pakiet. Zestawy pogrupowałam tematycznie i włożyłam do segregatora.

image1 image2 image3 image4 image5 image6 image7 image8

Serdecznie zachęcam do zapoznania się z ofertą “Bliżej Przedszkola”. Na stronie znajdziecie również ciekawe pomysły na pracę z dziećmi, muzykę, filmy, plakaty czy też prezentacje, a także materiały do pobrania.

Oceńcie sami – http://blizejprzedszkola.pl/pakiety-pomocy

Leave a Reply

