Friday

Friday – II edycja I teach english with Little Ant – Mała Mrówka w Plecaku Mary

Hello, hello.

Jakiś czas temu zapowiadałam, że być może uda się ruszyć z drugą edycją Programu I teach English with Little Ant. Biorąc jednak pod uwagę wakacyjny czas i fakt, że bardzo trudno złapać Mamy i wybrać terminy, postanowiłam zawęzić zasięg. Druga edycja – wakacyjna odbędzie się wyłącznie z Mamą, którą czytelnicy mojego bloga już znają. Mam na myśli Sonię, autorkę bloga Mary w Plecaku. Jakiś czas temu przygotowywałyśmy wspólnie lekcje. Sonia przedstawiała nam ciekawe motywy związane z miejscami,  które wraz ze swoją rodziną odwiedziła, przedstawiała swój pomysł na wykonie pracy plastycznej, a ja na tej bazie przygotowywałam lekcje. Tym razem role nieco się odwrócą. Na bazie moich lekcji plenerowo-domowych Sonia wraz z córeczką Marysią będą przygotowywały swoje zajęcia. Będziemy więc mieli okazję spojrzeć na jedno zagadnienie oczami dwóch Mam, no i oczywiście dwóch Córeczek.

Zatem ruszamy z II wakacyjną edycją Programu I teach English with Little Ant –  Mała Mrówka w Plecaku Mary. Od dziś do końca sierpnia. Co piątek będą pojawiały się lekcje Soni i Marysi w oparciu o moje poniedziałkowe wpisy.

Zaczniemy od lekcji o ślimaku – https://englishwithlittleant.wordpress.com/2014/07/21/monday-snail/

Sonia i Marysia podeszły do tematu bardzo twórczo. Szkoda, że poszukiwania ślimaków się nie udały, ale na szczęście stworzyły swoje – wyglądające jak prawdziwe. Sonia krok po kroku opisała poczynania córeczki i mam nadzieję, że komentowała również wszystko, co Marysia robiła “na żywo”. Powstała cała rodzina ślimaków. Ba! Odbyły się nawet wyścigi ślimaków. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z lekcją Soni i Marysi – http://marywplecaku.blogspot.com/2014/07/lazy-like-snail.html.

W imieniu swoim i Soni zapraszamy do przeprowadzenia lekcji o ślimakach w domu!

 

 

Leave a Reply

