Wednesday

Wednesday – Dzień Otwarty

Witajcie.

Przepraszamy za małe zmiany w planie. W poniedziałek lekcja się nie odbyła ze względu na przedłużony wakacyjny weekend. Mała Mrówka z Mamą zamiast opracowywać kolejną lekcję, chodziła po górskich stokach i podziwiała piękne widoki.

Wracając jednak do dnia dzisiejszego. Dzisiaj ogłaszam Dzień Otwarty. Jak wiecie w środy proponowałam Wam różne książki oraz inne pomoce do nauki języka angielskiego. Dzisiaj chciałam poprosić Was o Wasze propozycje.Z czego wy korzystacie? Co warto Waszym zdaniem kupić, żeby wspomagać naukę angielskiego najmłodszych dzieci? Co Waszym zdaniem trzeba mieć?

Mam nadzieję, że stworzymy wspólnie listę najpotrzebniejszych rzeczy i wymienimy się pomysłami. A ja zbiorę wszystkie Wasze propozycje i opublikuję, żeby wszyscy mogli się im przyjrzeć. Być może znajdziemy coś interesującego dla siebie. 

Zapraszam do komentarzy poniżej i na FB.

 

4 thoughts on “Wednesday – Dzień Otwarty

  1. Ja mam dziecko dwujęzyczne (a nawet 3, ale trzeci zna tylko on:) – polecam wydawnictwo ladybird. W sumie brakuje mi nawet tak fajnego odpowiednika dla języka polskiego. Zaczynaliśmy od touch and feel, a teraz jesteśmy na serii mniejszych książeczek ze słówkami np. opposites, numbers itp. Następne pewnie będą krótkie historyjki i czytanie – te do czytania też są podzielone etapami pod zględem umiejętności/wieku. Najpierw krótkie teksty i duże literki. Super.

Leave a Reply

