Monday – Rainbow

Morning 🙂

Dzisiaj lekcja numer dwa w ramach rozdziału poświęconego zjawiskom pogodowym. W miniony poniedziałek wprowadziłam słówka: sunny, rainy, cloudy, snowy. Mam cichą nadzieję, że niektórym z Was udało się zrobić “pogodomierz” i przy okazji pobawić się słówkami.

Dzisiaj zrobimy tęczę. Oczywiście sposób jej wykonania jest dowolny. My zrobiłyśmy trochę nietypową 😉 Ale po kolei.

1) Najpierw robimy chmurkę. Myślę, że po poniedziałkowej lekcji, dzieci zrozumieją słówko “cloud”. Jeżeli nie, rysujemy dziecku chmurkę, a potem prosimy dziecko o jej wykonanie. Mała Mrówka dodatkowo postanowiła narysować oczka, nosek i buzię. Przy okazji chciałam Was przeprosić za brak bieżących flashcards. Niestety, jedyną wymówką jest brak czasu. Postaram się wszystko uzupełnić. Proszę o zrozumienie 😉 W zaufaniu powiem Wam, że od niedawna prowadzę zajęcia w przedszkolu 🙂

  • Let’s make a cloud
  • Draw the cloud
  • The cloud is white
  • Let’s draw the eyes, the nose and the mouth
  • The cloud has the eyes, the nose  and the mouth
  • Look, the cloud is big
  • The cloud is ready

2) Pora na tęczę. My wycięłyśmy z papieru kolorowego długie paski, które następnie zostały przyklejone do chmurki. Wcześniej pokażmy dziecku tęczę: It is a rainbow. Przy okazji powtarzamy kolory.

  • Let’s make a rainbow
  • Let’s cut stripes from the coloured paper
  • What colour is it?
  • It is white / blue / red etc.
  • The stripes are long
  • Let’s stick them to the cloud
  • Take some glue
  • The rainbow is ready

1512751_690916620928864_613906322_n

3) Po wykonanej pracy zachęcam do powtarzania zdań. Dzieciom trzeba powtarzać wiele razy – doskonale o tym wiecie 😉

Pozdrawiam.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.